Prekių katalogas

Pojūčiai

  • Pojūčiai 

    SKAIDRIŲ ŽUVYČIŲ RINKINYS, 120 EL,1973135
    Kodas: 1973135

    Skirtos skaičiuoti, rūšiuoti ir naudoti atliekant paprastus matematinius veiksmus, o jų detalės suteikia rinkiniui lytėjimo elementą. Tinka naudojimui ant šviesos stalo. 

    2499 
    TAKTILINIŲ RAIDŽIŲ RINKINIS - MAŽOS RAIDĖS, 26 EL,, 604009
    Kodas: 604009

    TAKTILINIŲ RAIDŽIŲ RINKINIS - MAŽOS RAIDĖS, 26 EL,, 604009 

    10999 
    TAKTILINIŲ RAIDŽIŲ RINKINIS - DIDELĖS RAIDĖS, 26 EL,, 604008
    Kodas: 604008

    TAKTILINIŲ RAIDŽIŲ RINKINIS - DIDELĖS RAIDĖS, 26 EL,, 604008 

    10999 
    Dvipusis šifras - katės ir kinų kalbos raidės, 135254
    Kodas: 135254

    Spręsdami šifrus vaikai gali suderinti regėjimo ir manipuliavimo funkcijas, suvokti ir atskirti formas, analizuoti vaizdinius elementus.

    3847 
    Baidarių blokai - atmintis - kartoniniai, 826003K
    Kodas: 826003K

    Iš kaladėlių dėliodami raštus vaikai tuo pačiu metu lavina savo erdvinę atmintį, stipriai padidina erdvinius gebėjimus, intensyviai lavina koncentraciją, dėl kontrastingų spalvų ir geometrinių raštų ant kaladėlių stimuliuoja regos pojūtį.

    3147 
    Kas yra kur?, 351009
    Kodas: 351009

    Lavina įžvalgumą, koncentraciją ir ugdo laiko drausmę. Žaidimas taip pat skirtas mokyti anglų kalbos, plėsti žodyną ir supažindinti su rimo sąvoka.

    1747 
    Lotto - paveikslėlių loterija, 164179
    Kodas: 164179

    Žaidimas lavina pastabumą, dėmesio koncentraciją, akies ir rankos koordinaciją ir turtina žodyną.

    1047 
    Tempo Toni! - gaudyk peles - žaidimas, 532121
    Kodas: 532121

    Turite neleisti pelėms suvalgyti per daug skanaus sūrio. Kad tai padarytumėte, turite perkelti sūrį ant lentos taip, kad jis sugautų peles.

    4197 
    Kieno tai šešėlis?, 093017
    Kodas: 093017

    Dėlionę sudaro gyvūnų ir personažų paveikslėlių ir jų šešėlių atitikimas.

    1607 
    Pasaulis po didinamuoju stiklu - stebėjimo žaidimas, 135211
    Kodas: 135211

    Mokomoji priemonė, skirta regimajam suvokimui gerinti ir lavinti suvokimą bei akies ir rankos koordinaciją.

    3497 
    Išsamesnės informacijos paieška - žaidimas, 457010
    Kodas: 457010

    Šis spalvingas žaidimas atspindi sąvoką "visumos dalys" ir yra netiesioginis pasirengimas mokytis skaityti.

    17497 
    Sakalo akis, 093002
    Kodas: 093002

    Mokomasis žaidimas, lavinantis refleksus ir koncentraciją.

    1607 
    Greita akis - mokomasis rinkinys, 093003
    Kodas: 093003

    Žaidimo tikslas - surasti lentoje tokį patį paveikslėlį, koks pavaizduotas ant ženkliuko, kurį nupiešė žaidimą vedantis asmuo.

    3147 
    Greita akis - žaidimo kortos, 093061
    Kodas: 093061

    Žaidimas, lavinantis pastabumą, refleksus, atmintį, lavinantis regimąją ir girdimąją analizę.

    1257 
    Surask pirmas! - žaidimas, 453109
    Kodas: 453109

    Žaidimas, kurio metu kortelėse reikia surasti teisingus derinius (gyvūno, rašto, spalvos), kurie buvo išmesti ant kauliuko.

    2447 
    Meistras getriko, 116177
    Kodas: 116177

    Master of getriko yra universalus galvosūkių žaidimas vyresniems nei 8 metų žaidėjams.

    1747 
    Kvapas - vaisiai ir jų aromatai, 451128
    Kodas: 451128

    Žaidimas, lavinantis uoslę ir leidžiantis atskirti skirtingus vaisius pagal kvapą.

    6297 
    Kvapiosios dėžutės, 504017
    Kodas: 504017

    Šešios poros stiklinių indelių ant medinio stovo, skirtų natūraliems kvapams įterpti.

    8747 
    Linksmieji perlai - kaip sustabdyti kvapą?, 830027
    Kodas: 830027

    Šis žaislas - tai įdomus eksperimentas mažiesiems fizikams, kurį galima atlikti kartu su tėvais ar vyresniais broliais ir seserimis.

    697 
    Garso dėžutės, 574022
    Kodas: 574022

    Medinės skardinės su rankenėlėmis, skleidžiančios skirtingus garsus.

    4197 
    Garso dėžutė su paukščių garsais, 301100
    Kodas: 301100

    Atpalaiduojantys paukščių čiulbėjimo garsai sukuria atmosferą, kuri leidžia pasijusti tarsi pasivaikščiojimo miške metu.

    8397 
    Įrašyk ir atkūrk, 356040
    Kodas: 356040

    Mažos spalvotos dėžutės, kuriose galima įrašyti 10 sekundžių seką.

    9797 
    Telefonas - šnabždesys, 613001
    Kodas: 613001

    Tai individualios akustinės ausinės, kuriomis vaikas gali girdėti savo balsą.

    3007 
    Vaivorykštės dėžutės, 356029
    Kodas: 356029

    Vaivorykštės dėžutėse galima įrašyti 10 sekundžių seką, kuri paleidžiama pakėlus dangtelį.

    11897 
    Šviečiantys telefonai, 356204
    Kodas: 356204

    Keturių šviečiančių mygtukinių telefonų rinkinys leidžia lavinti bendravimo įgūdžius improvizuojant arba rašant scenarijų.

    31497 
    Smaragdinės skardinės, 504018
    Kodas: 504018

    Šešios poros medinių skardinių, pripildytų įvairios medžiagos, kad būtų galima keisti triukšmo intensyvumą.

    12597 
    PUS valdymo rinkinys,  116065
    Kodas:  116065

    PUS Control Set - tai universali mokymo sistema, kuri sujungia mokymąsi, žaidimą ir savikontrolę.

    2097 
    Garso sekimas - garso žaidimas, 854017
    Kodas: 854017

    Dalyvių užduotis - sugretinti garsinius blokelius ir rasti tų pačių garsų ir spalvų poras.

    2447 
    Paveikslėlių kortelės ir gyvūnų garsai, 200183
    Kodas: 200183

    Mokomoji priemonė, skirta vaikų gamtamokslinėms žinioms, žinioms apie įvairias gyvūnų rūšis ir jų natūralią buveinę ugdyti.

    9447 
    GOSense Klausa ir kalba, 145501
    Kodas: 145501

    GOSense Klausa ir kalba

    27997 
    Garsų piramidė, 306082
    Kodas: 306082

    Skirtingus garsus skleidžiančios prizmės.

    6297 
    Kurčiųjų telefonas, 613002
    Kodas: 613002

    Tai akustinės ausinės, skirtos darbui poromis, pvz., dviem mokiniams arba mokytojui ir mokiniui.

    5597